Transactieoverzicht

In het transactieoverzicht krijgt u een duidelijk beeld van de gemaakte transacties. Alle transacties bevatten de betaalgegevens van de gasten en een status over hoe het ervoor staat met de betaling. 

Wil je een overzicht van de betalingen inzien? Dan kan dit eenvoudig onder het kopje rapporten -> overige -> transactieoverzicht. Hier worden alle betalingen getoond, en kunt u zien wanneer u de betalingen ontvangt. Ook staan hier de betaalgegevens zodat u de terugbetalingen kunt regelen.

De betalingen worden elke 2 weken overgemaakt naar het ingevulde bankrekeningnummer van het restaurant. 

Als er een reservering wordt geannuleerd, is het restaurant zelf verantwoordelijk voor het terugstorten van de aanbetaling aan de gast. Uiteraard kun je er als restaurant ook voor kiezen om een aanbetaling niet terug te betalen.

Kostenoverzicht:

  • iDEAL: €0,55
  • Bancontact: €0,20 + 1.8% van het totaalbedrag
  • Giropay: €0,35 + 2% van het totaalbedrag
  • Lurch (administratie-)kosten: €0,10

De kosten zijn voor het restaurant. Lurch int de aanbetalingen van de gasten en zorgt dat deze elke 2 weken naar het restaurant worden overgemaakt. Dit gebeurt met aftrek van de Lurch kosten en de betaalmethodes.