Snel Naar

Maak het gebruiken van Lurch nog eenvoudiger door het Snel Naar menutje te utiliseren. Hier kun je bijvoorbeeld snel interne reserveringen doorvoeren, de bestel pagina bekijken en snel navigeren naar het reserveringen overzicht. Het Snel naar menu vindt je in het top menu van het reserveringssysteem onder het sterretje.


 

Toevoegen:

Snel Naar

Interne reserveringen

Hiermee kan je interne reserveringen plaatsen. Dit houdt in dat het personeel ook reserveringen in het systeem kan zetten die via de telefoon, e-mail of persoonlijk zijn aangenomen. Op deze manier blijven alle reserveringen overzichtelijk in het systeem!

Ook kan je hierin zien wie de reservering heeft aangenomen als je het ‘aangenomen door’ veld hebt aanstaan. Zo krijg jij meer inzicht wie bepaalde reserveringen heeft aangenomen.

Let op! De arrangementen binnen de interne reserveringen zijn altijd beschikbaar ongeacht of de datum/tijd van het arrangement overeenkomt met de reserveringstijd.

Groep reserveringen

Groep reserveringen overschrijven het tafel limiet en geeft je de optie om meerdere tafels te selecteren om de groep te plaatsen.

Heb jij het tafel limiet op 8 personen staan voor reguliere online reserveringen? Dan adviseren wij om een bericht te plaatsen met de melding dat gasten wel telefonisch een groepsreservering kunnen plaatsen. Wanneer zij contact opnemen met het restaurant kun je hun in het systeem zetten via de groepsreserveringen functie.

Bij de interne groepsreserveringen wordt bij de tafel selectie aangegeven welke tafels in een tafel combinatie beschikbaar zijn. Deze tafels worden in het rood getoond.

Super reserveringen

In Lurch is het ook mogelijk om een super reservering te plaatsen. Dit zijn reserveringen die alle vooraf ingestelde eigenschappen negeren. Met een super reservering kun jij, alleen intern, een reservering aanmaken voor elke dag van de week. Dus ook op dagen waarop jij normaal gesproken gesloten bent. Ook kan je hiermee reserveringen aannemen wanneer het restaurant vol is en er dus geen tafels vrij zijn. Deze reserveringen negeren dus alle ingestelde limieten onder intervallen, blokuren, reserveringen en gasten!

Super reserveringen zijn niet gekoppeld aan tafels zoals reguliere reserveringen en groep reserveringen! Wel kan je een tafel naam invullen zodat het personeel weet welke tafel bedoeld was  voor de reservering. Houdt er wel rekening mee dat die tafel mogelijk online beschikbaar is en dus gereserveerd kan worden. Dit kan je aanpassen door de tafel alleen intern beschikbaar te maken. Bekijk daarvoor onze uitleg over 'Tafel niet online beschikbaar maken'.

Bekijk de uitleg

Let op: Gebruik deze functie uitsluitend als uitzondering. Voor reguliere reserveringen adviseren wij dat je de standaard interne reserveringen gebruikt. Zo voorkom je dat het restaurant overvol komt te zitten en het systeem het overzicht kwijt raakt.

 

Overzichten:

Snel Naar

Vandaag

Deze knop brengt je direct naar het reserveringen overzicht van vandaag. Zo kan je in één oog opslag zien wie er gereserveerd hebben en of er nog reserveringen goedgekeurd moeten worden.

Deze maand

Zo kun je direct naar het maand overzicht gaan van de reserveringen. Hier zie je in de kalender precies wanneer jij gesloten bent, hoeveel reserveringen er gepland zijn, hoeveel gasten jij kunt verwachten en tot slot of er nog reserveringen goedgekeurd moeten worden. Klik op een dag om een uitgebreider overzicht te krijgen.

Bestellingen

Heb jij de afhaal en/of bezorg module aanstaan? Dan krijg je ook een knop om snel te navigeren naar het bestellingen overzicht. Klik op deze knop om het overzicht van vandaag te zien. Boven in het scherm zie je een overzicht van het aantal bestellingen en de totale opbrengst van bestellingen voor die dag. Navigeer met de pijltjes naast de datum om naar een andere dag te gaan.

 

Pagina's:

Snel Naar

Reserveringspagina

Deze link verwijst je door naar jouw persoonlijke reserveringspagina. Zo krijg jij inzicht in wat de gasten te zien krijgen. Heb jij nieuwe teksten aangemaakt of wil je testen of een speciale openingstijd werkt? Hier kun je dat gemakkelijk zelf doen.

Afhaal/bezorgen pagina

Deze link verwijst je door naar jouw persoonlijke bestel pagina. Zo krijg jij inzicht in wat de gasten te zien krijgen wanneer zij jouw bestel pagina gebruiken. Hier kan jij controleren of de product opties correct zijn toegevoegd of dat er een product wel correct is verwijderd.

Review pagina

Dit is de link naar jouw review pagina. Op deze pagina vind je alle reviews die gasten hebben achter gelaten na een bezoek aan jouw restaurant. Je kunt hier ook reviews beheren door deze bijvoorbeeld te verwijderen of een antwoord te sturen naar de betreffende gast. Rechts bovenin zie je de gemiddelde beoordeling van alle reviews.